Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Η τάξη μας σε ομάδες....

Τα τελευταία χρόνια έχω καταλήξει πως μου αρέσουν οι τάξεις οι οποίες δουλεύονται ομαδοσυνεργατικά....Δεν είναι πάντα τόσο εύκολο αφού υπάρχουν τμήματα που δε δουλεύονται τόσο εύκολα σε ομάδες αλλά το προσπαθώ πάντα....Τα τμήματάκι μου περσι και φέτος είναι τόσο καλό που δε με δυσκολεύει καθόλου σε αυτο.... Πάρτε μια γεύση από τις ομάδες μας....



Κάθε ομάδα αποτελείται από τέσσερα θρανία , τρία με κατεύθυνση προς τον πίνακα και ένα κάθετο σε αυτά,έτσι ώστε να μπορούν να δουλεύουν οι μαθητές συνεργατικά στο κέντρο της ομάδας τους. Κάθε ομάδα έχει οπωσδήποτε έναν κάδο σκουπιδιών(για να μην σηκωνόμαστε κατάτη διάρκεια του μαθήματος) ,τους οποίους αγοράσαμε με το ταμείο της τάξης μας και φέτος προσθέσαμε και μολυβοθήκες με μαρκαδόρους και ξυλομπογιές(που δυο μαθητές της ομάδας βάζουν στο κέντρο, για δραστηριότητες που χρειάζονται χρωματα.

Μια και σας παρουσιάζω την τάξη μου , κι εφόσον θα έχετε καταλάβει πως οι άδειες αίθουσες δε με αντιπροσωπεύουν , να σας δείξω και κάποιες γωνιές που στόλισα με την έναρξη της χρονιάς , ώστε να είναι λίγο χαρούμενος ο χώρος για το καλοσώρισμα των μαθητών μου!...Τώρα βέβαια είναι αρκετά στολισμένη η αίθουσά μας!

                           

                                             


Ελπίζω να σας έδωσα μερικές χρήσιμες ιδέες ! Με πολλή αγάπη.....
Χριστίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τετράδιο Σφαιρικής Γνώσης- Άντονι Γκαουντί

Σε ευρωπαϊκή πόλη έζησα  τη λάτρεψα, την έχτισα.  Όμως τη ζωή μου έχασα  έξω απ'τ' άριστούργημά μου.  Σαν πας στην πόλη αυτή εσύ,  π...