Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Πασχαλινές λαμπάδες!

Όσοι με γνωρίζετε προσωπικά θα ξέρετε πόσο πολύ μου αρέσουν οι κατασκευές κ πόσο χαίρομαι με τα χαμογελαστά, ικανοποιημενα προσωπάκια των μαθητών μου! Γι αυτό κ πάντα τα εικαστικά είναι αφορμή όμορφων δημιουργιών στην τάξη μας. Για το Πάσχα λοιπόν ετοιμάσαμε απίθανες λαμπάδες κ τα μαθητουδια μου είχαν φοβερές ιδέες διακόσμησης. Για φέτος σκέφτηκα να τους κόψω χαρτονακια σε διάφορα σχέδια (η ενασχόληση μου με το scrapbooking βοήθησε σε αυτο) κι εκείνα να τα βάψουν κ να διακοσμήσουν τη λαμπάδα τους με κορδέλες κ αλλά υλικά που θα έφερναν!  Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία κι εγώ φουσκωσα από υπερηφάνεια για τα ταλαντούχα μαθητακια μου!!!! Εδώ θα δείτε τις λαμπάδες μας!!!! Ελπίζω να σας αρέσουν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τετράδιο Σφαιρικής Γνώσης- Άντονι Γκαουντί

Σε ευρωπαϊκή πόλη έζησα  τη λάτρεψα, την έχτισα.  Όμως τη ζωή μου έχασα  έξω απ'τ' άριστούργημά μου.  Σαν πας στην πόλη αυτή εσύ,  π...