Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Κίονες...στο χαρτί....

Μια πολύ ωραία εργασία που είχαμε δημιουργήσει μαζί με μαθητές Τεταρτης τάξης ήταν οι κίονες....Την εργασία αυτή την είχα διδαχθεί σε ένα εργαστήριο Εικαστικών που είχα παρευρεθεί και μ'άρεσε πολύ!Η εισηγήτρια η συγκεκριμένη(λυπάμαι που δε θυμάμαι το όνομά της) ήταν καταπληκτική.Λίγο που μ'άρέσουν οι κατασκευές,λίγο που σαν σεμινάριο συνολικά ήταν πολύ καλό,έφυγα έχοντας μάθει πάρα πολλά....

Για τη σημερινή κατασκευή θα χρειαστείτε:
  • Οντουλέ χαρτόνι λευκό
  • Μαύρο βελουτέ χαρτί
  • Κηρομπογιές ή Λαδοπαστέλ
  • Κόλλα υγρή ή στικ(εγώ προτιμώ σωληνάριο υγρή) 
Είναι πολύ εύκολη....

Κόβετε το βελουτέ χαρτόνι σε διαστάσεις  33x24εκ.(Ένα για κάθε παιδί,αλλά μπορεί να δουλευτεί και ομαδικά σε μεγαλύτερο χαρτόνι...)Δίνετε το οντουλέ χαρτί σταους μαθητές και εκείνα κόβοντας λωρίδες δημιουργούν τους κίονες....Το οντουλέ χαρτί με τις ραβδώσεις είναι ιδανικό για το χρησιμοποιήσουμε σε αυτήν την περίπτωση....
Σε αυτο το κομμάτι μπορείτε να ξαναθυμίσετε στους μαθητές σας τα μέρη ενός κίονα:Τη βάση, τον κορμό και το κιονόκρανο.....Και μπορείτε να τα αφήσετε ελέυθερα να επιλέξουν αν θα δημιουργήσουν κιονες ιωνικού ή δωρικού ρυθμού.....Επίσης εδώ ξανα θυμόμαστε τα χαρακτηριστικα των δυο ρυθμων , ομοιοτητες και διαφορες.

Αφού κολλήσουν τους κίονες στο βελουτέ χαρτί, γυρω δημιουργούν το σκηνικό ζωγραφίζοντας με κηρομπογιές ή λαδοπαστέλ...Τα χρώματα φαίνονται πολύ όμορφα στο μάυρο φόντο.....(Δεν ξέρω πώς θα φαίνονταν και σε γαλάζιο βελουτέ, θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή)....Αφήνουμε τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα σκηνικό , όπως αυτά το φαντάζονται.....
Κι έτοιμη η δημιουργία σας....Η δική μου ήταν η παρακάτω....


Μπορώ να σας εγγυηθώ πως οι δημιουργίες των παιδιών θα σας καταπλήξουν.....Εμενα τουλάχιστον με άφησαν άφωνη.....Άλλα δημιούργησαν απλούς κίονες(μάλιστα κάποιοι ήταν σε οριζόντια θέση,σαν να έχουν πέσει)άλλοι δημιούργησαν ναούς κι άλλα παιδάκια ζωγράφισαν υπέροχα σκηνικά.....Ήταν όλες πολύ ωραίες.Τις κολλήσαμε όλες σε μια γωνιά και φαίνονταν πανέμορφες.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου