Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Η γιορτή της μητέρας!

Σαν φρεσκομανούλα κι εγώ μπορω να φανταστώ τώρα πλέον τη χαρά που κάνουν οι μαμάδες με τα μικροδωράκια των μαθητών μας στη γιορτή της μητέρας!Έτσι , κάθε χρόνο προσπαθούσα να κάνω κάτι μικρό κι εύκολο για τις μαμάδες που πάντα πασχίζουν για το καλύτερο των μικρών τους!(Όχι πως οι μπαμπάδες δεν κάνουν το ίδιο,αντιθέτως!)...Τώρα που είμαι μαμά πια νομίζω πως ποτέ δεν θα ξεχνάω την δεύτερη Κυριακή του Μάη!Και πάντα θα κάνω κάτι ιδιαίτερο για εκείνη τη μέρα.......

Τα περισσότερα χρόνια έκανα καρτούλες.....

Πρόπερσι όμως μου ήρθε η ιδέα να κάνω ένα μπρελόκ...Το προετοιμάζαμε καιρό!Αρχικά φτιάξαμε καρδούλες από πηλό....Χρησιμοποιήσαμε μαλακό πηλό,λευκό,κάναμε φύλλα με τη βοήθεια του πλάστη και μετα με τα κουπατ "καρδιές"(αυτα που χρησιμοποιούμε για τα κουλουράκια) κοψαμε τα σχεδιάκια μας.....Στην άκρη της κάθε καρδιάς καναμε με ένα καλαμάκι μια τρυπούλα και στη συνέχεια τα αφήσαμε να στεγνώσουν καλα καλα.....
Έπειτα όταν στέγνωσαν , τα βαψαμε χρυσά.....(είχα ένα σπρέυ σε χρυσό, του ταιριαζε πολύ,αλλά πολύ όμορφα θα ήταν και σε κόκκινο....)....Μια ιδέα για εύκολο βαψιμο είναι και το κόκκινο μανό......

Όταν οι καρδούλες μας ήταν έτοιμες, τις περασαμε από λεπτή κορδέλα ή ποντικοουρα σε κόκκινο χρώμα(ό,τι είχαν φέρει τα παιδια)...Βάλαμε και χαντρούλες στο τελείωμα και ήταν ετοιμο το μπρελοκάκι μας.

Εκείνη τη χρονιά είχα την τύχη να έχω μια μαθήτρια που η γιαγια της μπορούσε να μας προμηθεύσει δωρεάν τους ειδικούς κρίκους για τα μπρελόκ μας.....

Μία πολύ όμορφη ιδέα ήταν να πλαστικοποιήσουμε και μια φωτογραφία των παιδιών(σε μικρό μέγεθος) και να τη βάλουμε στο μπρελόκ μας!Μπορείτε να κρεμάσετε και κορδελίτσες επιπλέον για να φαίνεται πιο πλούσιο!

Θα ξετρελαθείτε όταν στην πορεία βλέπετε τις μαμάδες να κυκλοφορούν με τα νέα τους μπρελόκ περασμένα στα κλειδια τους!!!!!!!!!Όλα άρεσαν πάρα πολύ!!!!

Δυστυχώς καθώς σας έχω ξαναπεί χάθηκαν όλες μου οι φωτογραφίες και δεν έχω να σας δείξω αυτή τη στιγμη...Όμως φαντάζομαι πως καταλάβατε.


Άλλες απλές ιδέες συναδέλφων:



Τους ευχαριστώ πολύ!


                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τετράδιο Σφαιρικής Γνώσης- Άντονι Γκαουντί

Σε ευρωπαϊκή πόλη έζησα  τη λάτρεψα, την έχτισα.  Όμως τη ζωή μου έχασα  έξω απ'τ' άριστούργημά μου.  Σαν πας στην πόλη αυτή εσύ,  π...