Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Αίθουσες με χρώμα

Έχω ένα θέμα με τις λευκές αίθουσες...Δεν με αντιπροσωπεύουν καθόλου,δεν με εκφράζουν...Κι αυτό είναι εντελώς δική μου άποψη...και μιλώ μονο για τον εαυτό μου....

Προσωπικά,θέλω να εργάζομαι σε μια σχολική τάξη ανάμεσα σε χρώματα,ερεθίσματα κάθε είδους,όμορφες εικόνες και εργασίες μαθητών αναρτημένες στους τοίχους....Κάτι τέτοιο δηλαδή....       


ή κάτι τέτοιο....


Φυσικά όλα αυτά φαίνονται ουτοπικά....γιατί ζούμε στην Ελλάδα που δεν διαθέτει ούτε άπλετο διδακτικό χρόνο στα σχολεία της, ούτε άπλετο χρήμα....Και φυσικά οι φωτογραφίες που είδατε δεν είναι δικές μου....
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο έπεσα εντελώς τυχαία πάνω σε εκπαιδευτικά sites που εκτός από ιδέες,υπήρχαν και φωτογραφιες αιθουσών σαν τις παραπάνω (κάτι που με άφησε άφωνη),αλλά και βοηθήματα για τον εκπαιδευτικό σε εκτυπώσιμη μορφή...Σας τα παραθέτω λοιπόν:
  • http://www.sparklebox.co.uk/  Εδώ υπάρχουν βοηθήματα για το δάσκαλο σε εκτυπώσιμη μορφή...Προς έκπληξή μου σήμερα είδα πως έχουν μεταφραστει και στα ελληνικά κάποια από αυτα!
  • http://www.sparklebox2.co.uk/Επίσης βοηθήματα σε εκτυπώσιμη μορφή..Κι από αυτά πάλι είναι αρκετά μεταφρασμένα στα ελληνικά! 
Και στα τρία παραπάνω λινκς  θα βρείτε φωτογραφίες από σχολεια του εξωτερικού,(βέβαια μιλάμε για πολύ διαφορετικές συνθήκες από τις δικές μας),για να πάρετε ιδέες και να εμπνευστείτε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τετράδιο Σφαιρικής Γνώσης- Άντονι Γκαουντί

Σε ευρωπαϊκή πόλη έζησα  τη λάτρεψα, την έχτισα.  Όμως τη ζωή μου έχασα  έξω απ'τ' άριστούργημά μου.  Σαν πας στην πόλη αυτή εσύ,  π...